Følgende felter er ikke korrekte: 

 

(?)
(?)
Søg

FAQ


Valg af de rigtige dæk
+INFO
Hvordan læser jeg dimensionerne på mine dæk, så jeg er sikker på at bestille de rigtige? Er dæk købt på www.POPGOM.dk nye? Er der garanti på dæk købt på www.POPGOM.dk?

Valg af de rigtige dæk


Hvordan læser jeg dimensionerne på mine dæk, så jeg er sikker på at bestille de rigtige?
Du kan finde alle de nødvendige oplysninger for at læse og forstå dine dæks egenskaber i afsnittet "Hvor finder jeg disse oplysninger?"  på forsiden af www.POPGOM.dk.
Hvis det ikke er de dæk, som var originalmonteret på bilen, skal du krydstjekke oplysningerne med dem, som står i instruktionsbogen til din bil, hvor du kan finde den dimension, bilfabrikanten har godkendt til bilen.

Er dæk købt på www.POPGOM.dk nye?
Ja, vi sælger udelukkende nye dæk, som overholder de europæiske standarder og er fabrikeret af de største dækfabrikanter.
Modsat visse andre internetsider sælger vi kun nye dæk. www.POPGOM.dk sælger ikke regummierede dæk (et regummieret dæk er et slidt dæk, hvis slidbane erstattes med en ny slidbane, som vulkaniseres på karkassen).

Hvor gamle er de dæk, som sælges på www.POPGOM.dk?
Alle vores dæk er nye (har aldrig været monteret og overholder dækfabrikanternes krav til opbevaring: lys, temperatur). For præcist at kende fabrikationsuge- og år for et dæk kan du tjekke dækkets DOT-nummer på siden, men vi kan ikke give dig denne oplysning på forhånd, eftersom selv fabrikanterne ikke kender den (de leverer fra forskellige lagre og fabrikerer de samme dæk på forskellige fabrikker). Vores dæk er således normalt DOT-mærkede dæk, som er under 2 år gamle. Såfremt dette ikke er tilfældet, er det tydeligt angivet i produktbeskrivelsen af det aktuelle dæk.

Er der garanti på dæk købt på www.POPGOM.dk?
Dæk købt på www.POPGOM.dk er dækket af dækfabrikantens garanti, og du skal derfor overholde de normale brugsbetingelser for fuldt ud at kunne udnytte denne garanti.

Kan jeg forsikre mine dæk?
POPGOM indfrier dine forventninger, både set fra et praktisk og et økonomisk synspunkt. Når du køber dæk på www.POPGOM.dk og får dem monteret hos en af vores 70 partnere på hjemmesiden, kan POPGOM forsikre dine dæk i 24 måneder, inklusive assistance, for kun 25 kr. om året! Denne forsikring består i assistance til din bil, når den holder stille på grund af et problem med et dæk, og det endda uden begrænsning i kilometer. Det beskadigede dæk erstattes med 85 % af købsværdien det første år og 65 % det andet år. Derudover refunderer POPGOM udgifterne til monteringen af det nye dæk. Punktering, hærværk, kantstensskader ... Forsikringen fra POPGOM dækker alle disse situationer. Mere information her (åbner siden om forsikring i et nyt vindue).

Hvor kommer de dæk fra, som sælges på www.POPGOM.dk?
Ifølge produktionscentrene kommer dækkene for størstedelens vedkommende fra Europa, men kan også komme fra andre kontinenter, såsom visse dæk fra fabrikanten BFGOODRIGH, der for eksempel fabrikeres i USA. I alle tilfælde er de dæk, som forhandles af www.POPGOM.dk, godkendt i henhold til europæiske standarder.

Er alle de dæk, www.POPGOM.dk tilbyder, på lager?
Alle de dæk, www.POPGOM.dk tilbyder, er på lager. Hvis dette helt undtagelsesvis ikke skulle være tilfældet for det dæk, du har valgt, vil det blive tydeligt angivet. Hvis du alligevel ønsker at bestille dækket, har du mulighed for at sende os en e-mail, som vi lover at besvare inden for 48 timer med angivelse af leveringstiden.

Hvorfor er visse dæk ikke længere disponible?
POPGOMS lager er et af de største i Europa - det tæller mere end 1.000.000 dæk. Det kan ske, at visse varenumre ikke længere er på lager. I så fald bliver du oplyst om dette, når du vælger dækket. Hvis du alligevel gerne vil bestille dette dæk, har du mulighed for at sende os en e-mail, som vi forpligter os til at besvare inden for 48 timer med angivelse af hvilken dato, dækket igen vil være på lager.

Sælger www.POPGOM.dk dæk til tohjulede (motorcykler, cykler)?
På nuværende tidspunkt forhandler www.POPGOM.dk dæk til personvogne, firehjulstrækkere, varevogne og autocampere. Det er imidlertid ikke udelukket, at www.POPGOM.dk i fremtiden vil kunne tilbyde dæk til tohjulede. Du kan holde dig orienteret via nyhederne på vores hjemmeside.

Betaling
+INFO
Faktureres dækkene eksklusive eller inklusive moms? Hvordan betaler jeg for monteringen? Hvilke betalingsmåder er der på www.POPGOM.dk? Er min betaling sikker? ...

Betaling

Faktureres dækkene eksklusive eller inklusive moms?
Dækkene og al service i forbindelse med dem faktureres inklusive en moms på 19,6 %.


Hvordan betaler jeg for monteringen?
www.POPGOM.dk har den fordel at kunne tilbyde en komplet transaktion, som omfatter dækket, monteringen af det og tidsbestilling online. Når du bestiller et dæk på vores hjemmeside, har du også mulighed for at købe de tilknyttede serviceydelser, det vil sige montering, ventil og afbalancering. Alt betales således online ved én enkelt transaktion. Det er enklere for dig, og du skal ikke af med penge, når du er hos monteringscentret.


Hvilke betalingsmåder er der på www.POPGOM.dk?
www.POPGOM.dk tilbyder dig at betale med bankkort, Visa, Visa Electron, EuroCard-MasterCard. 
Betaling med et af disse kort kan også ske pr. telefon ved at give os dine bankoplysninger på 80 88 80 01.
POPGOM tilbyder også betaling via Paypal. PayPal bidrager til at beskytte oplysningerne om dit bankkort takket være de bedste systemer på markedet inden for sikker betaling og forebyggelse af svig. Når du betaler via Paypal, bliver dine bankoplysninger aldrig meddelt til os.
Endelig tilbyder vi betaling over telefon på 70 230 250. Vores konsulenter vil her tilbyde betaling med bankkort, check eller overførsel.


Er min betaling sikker?
Transaktionerne på www.POPGOM.dk varetages af banken BNP PARIBAS. Vi bruger en sikker server og effektiv teknologi (SSL), som garanterer fuld pålidelighed ved handel med os online. Dette software krypterer dine personlige oplysninger ved behandlingen af dine bestillinger (navn, adresse, bankoplysninger), når de indtastes. Under deres unikke overførsel via internettet er det umuligt at læse dem.


Får jeg en faktura for alle bestillinger afgivet på www.POPGOM.dk?
Når du køber noget på www.POPGOM.dk, får du automatisk tilsendt en faktura pr. e-mail inden for 5 arbejdsdage. Fakturaen er udstedt i dit navn og angiver tydeligt leveringstiden for din bestilling såvel som momsen. Såfremt du ikke modtager fakturaen, bedes du tjekke, at dine mapper med spam ikke har blokeret mailen. Du kan også bede vores bogholderi om at få tilsendt en kopi: POPGOM Kundeservice.

 

 

 

Levering og leveringsstatus
+INFO
Hvordan ved jeg, at I har modtaget min bestilling? Hvad er leveringsomkostningerne? Hvor lang er leveringstiden? Kan jeg følge min bestilling? ...

Levering og leveringsstatus

Hvordan ved jeg, at I har modtaget min bestilling?
Ved modtagelse af din bestilling får du automatisk en e-mail med en bekræftelse af din bestilling, som angiver, at bestillingen er modtaget. Hvis du ikke modtager denne e-mail, kan du tjekke, om dine mapper med spam og uønsket post har registreret den som spam/uønsket.  Hvis det ikke er tilfældet, skal du kontakte POPGOM på Kundeservice eller 70 230 250.

Hvad er leveringsomkostningerne?
Der er ingen leveringsomkostninger for dæk monteret hos en monteringspartner.
Der er ingen leveringsomkostninger for levering på hjemmeadressen eller enhver anden adresse efter dit valg.

Hvor lang er leveringstiden?
Medmindre der er logistikproblemer, vil dine dæk blive leveret i løbet af maksimalt 5 arbejdsdage. I de fleste tilfælde leveres dækkene i løbet af 3 dage.

Kan jeg følge min bestilling?
Ved modtagelse af din bestilling sender www.POPGOM.dk dig automatisk en e-mail, som bekræfter bestillingen og indeholder bestillingens referencenummer. Der er tale om et unikt nummer, som du kan bruge ved henvendelse til vores Kundeservice, hvis du har spørgsmål til din bestillings status. Hvis dine dæk leveres til et monteringscenter, vil du modtage en e-mail, som bekræfter den aftale, du har med dem, 24 timer før aftalen. Du vil også få en påmindelse pr. sms. Hvis dine dæk leveres til din hjemmeadresse, giver vi dig besked om leveringen pr. mail med et link, som giver personlig adgang til vores speditørs hjemmeside, hvor du kan følge status for din bestilling.

Hvor kan jeg få leveret mine dæk?
Du kan få leveret dine dæk hos en af vores 70 monteringspartnere, hvor du kan vælge selv at bestille tid til montering af dækkene på stedet. Leveringen er i så fald gratis.
Du kan også få dine dæk leveret på din hjemmeadresse, på dit arbejde eller i princippet på enhver adresse efter dit valg i Danmark. Leveringen er gratis ved køb af minimum 1 dæk.

Er det muligt at ændre min leveringsadresse eller vælge et andet monteringscenter efter at have afgivet bestillingen?
Vi forpligter os til at sikre et meget hurtigt logistiknetværk. Derfor er det ikke muligt at ændre leveringsadresse eller monteringscenter efter godkendelse af din bestilling.

Jeg kan ikke være til stede, når varerne kommer. Hvordan får jeg dem så?
Såfremt du ikke er til stede, vil fragtmanden fra vores speditør smide en besked om, at han har været forbi, i din postkasse. Instruktionerne i den besked fortæller dig, hvordan du skal aftale en ny tid til levering af dine dæk.

Jeg har modtaget dækkene på min hjemmeadresse, men bestillingen er ikke komplet, eller jeg ønsker at anmelde en skade. Hvordan gør jeg?
Afhængig af, hvor mange dæk du har bestilt og størrelsen på dem, vil du modtage en eller flere pakker. Du skal kontrollere, at antallet af modtagne pakker svarer til hele din bestilling. Det kan ske, at pakkerne ikke ankommer samtidig, men med 24 eller 48 timers interval. I så fald skal du på den første pakkes følgeseddel angive, at "kun en pakke leveret ud af i alt X".
I tilfælde af, at pakken ikke er i overensstemmelse med bestillingen (manglende produkt, beskadiget produkt, forkert varenummer), tilrådes det at afvise modtagelse af pakken. Hvis du accepterer modtagelse af pakken, skal du tage forbehold på følgesedlen. Du skal hurtigt underrette vores Kundeservice om, at du har taget forbehold.

Kan jeg annullere min bestilling?
Hvis du vil annullere en bestilling, skal du kontakte Kundeservice hos POPGOM. Hvis bestillingen allerede er blevet afsendt, vil der blive opkrævet returneringsomkostninger på 195 kr. inklusive moms pr. dæk for leveringer i Danmark.

Bestilling af tid til montering af mine dæk
+INFO
Hvordan gør POPGOM det nemmere for mig at få monteret mine dæk? Hvordan bestiller man tid? Skal jeg kontakte monteringscentret for at give besked om, at jeg har bestilt dæk, som bliver leveret til dem? Hvad sker der med min aftale, hvis monteringscentret ikke har modtaget mine dæk? Kan jeg udsætte min aftale?

Bestilling af tid til montering af mine dæk

Hvordan gør POPGOM det nemmere for mig at få monteret mine dæk?
POPGOM har indgået partnerskab med en lang række monteringscentre. Det betyder, at vi klarer det hele for dig. Når du har valgt et produkt, foreslår vi dig levering direkte hos en af vores 70 partnere. Det er gratis af få leveret dæk hos et center, og det er nemt at søge efter det center, som ligger tættest på dig: du skal bare indtaste dit postnummer eller din by, så foreslår vi en liste med monteringscentre.

Hvordan bestiller man tid?
Vi har bedt vores monteringspartnere om at holde tider åbne i deres planlægning for at kunne tage imod kunder fra POPGOM. Når du vælger et monteringscenter, får du mulighed for at vælge en aftale mellem 3 og 30 dage efter bestillingen.

Skal jeg kontakte monteringscentret for at give besked om, at jeg har bestilt dæk, som bliver leveret til dem?
Så snart din transaktion er blevet registreret, får monteringscentret automatisk besked om din bestilling og datoen for din aftale.
Eftersom alle aftaler og logistik styres af vores kundeservice, beder vi dig derfor venligst ikke kontakte monteringscentret, men kundeservice hos www.POPGOM.dk på 80 88 80 01 eller via kundeservice@daekshop-popgom.dk , hvis du ønsker at ændre din aftale. Vores kundeservice vil derefter kontakte monteringscentret omkring ændringen.

Hvad sker der med min aftale, hvis monteringscentret ikke har modtaget mine dæk?
De foreslåede datoer for aftaler tager højde for leveringstiderne. Såfremt dækkene ikke er blevet leveret dagen før din aftale, vil POPGOM underrette dig og foreslå et andet tidspunkt. POPGOM underretter monteringscentret om den nye aftale. Du skal ikke bekymre dig om noget.

Kan jeg udsætte min aftale?
Ja, på betingelse af at du ikke ændrer monteringscenter. Vi forpligter og til at sikre et meget hurtigt logistiknetværk. Derfor er det ikke muligt at ændre monteringscenter efter godkendelse af din bestilling. Hvis det tidspunkt, du har valgt, ikke passer dig længere, kan vi sammen undersøge hvilke andre muligheder, der er (en anden dag, et andet tidspunkt). Kontakt kundeservice omkring dette

 

Montering af mine dæk
+INFO
Hvilket monteringscenter ligger tættest på mig? Hvordan finder jeg den nøjagtige pris på monteringen af dækkene? Skal jeg kontakte monteringscentret for at give besked om, at jeg har bestilt dæk, som bliver leveret til dem? ...

Montering af mine dæk

Hvilket monteringscenter ligger tættest på mig?
www.POPGOM.dk har et netværk med mere end 70 monteringspartnere. For at vælge det, som lægger tættes på din hjemmeadresse, skal du vælge de dæk, du er interesseret i, og derefter vælge levering hos en monteringspartner. Du kan indtaste dit postnummer eller navnet på din by. Vi vil så foreslå en række centre, fra det tættest på til det længst væk fra den indtastede adresse. Du kan også se på listen over alle monteringscentre, som du finder her.

Hvordan finder jeg den nøjagtige pris på monteringen af dækkene?
www.POPGOM.dk har valgt at have en enhedspris for hele landet. Du behøver således ikke være i tvivl eller bekymre dig om, hvad der gemmer sig bag prisforskelle, eller hvorfor visse monteringscentre fakturerer mere for samme serviceydelse.
Dette er også en af fordelene ved udelukkende at samarbejde med dækspecialister.
Prisen omfatter monteringen, udskiftning af ventilerne (eksklusive elektroniske ventiler og autocampere) og afbalancering af hvert af de hjul, som har fået monteret nyt dæk. Klik her for at se de faste priser på montering.

Skal jeg betale noget, den dag jeg får monteret dækkene?
Betaling af monteringen sker på hjemmesiden www.POPGOM.dk, når du godkender din bestilling. Du skal ikke betale noget, når du møder op hos monteringscentret.

Hvilken interesse har POPGOMS monteringscentre i at modtage og montere dæk bestilt på www.daekshop-POPGOM.dk?
Onlinesalg af dæk udgør i dag en distributionskanal i kraftig vækst. Det ved dækspecialisterne, og de har valgt at samarbejde med POPGOM for at modtage kunder fra internettet i deres centre.

Hvor lang tid tager det at få monteret mine dæk?
Vores monteringspartnere har forpligtet sig til at montere 2 dæk samlet på din bil på under en time.

Beskyttelse af mine personlige oplysninger
+INFO
Hvordan beskytter I de personlige oplysninger, jeg sender via www.POPGOM.dk? Hvilket password skal jeg oplyse?

Beskyttelse af mine personlige oplysninger

Hvordan beskytter I de personlige oplysninger, jeg sender via www.POPGOM.dk?
Du kan besøge hjemmesiden www.POPGOM.dk, uden at du skal afsløre din identitet eller give andre oplysninger af personlig art. De personlige oplysninger, du måtte give os, har du ret til at få adgang til og og anmode om at få rettet i henhold til lov om behandling af personoplysninger/ (den franske lov "Informatique et Liberté n° 78-17 du 6 janvier 1978 modifiée par la loi n°2004-810 du 6 août 2004"). Indsamling af oplysninger er nødvendig for at kunne besvare dine anmodninger om oplysninger, tidsbestilling og i givet fald sende dig en e-mail. Hvis du udtrykkeligt har givet tilladelse til det, kan disse oplysninger kommunikeres til virksomheder, som er partnere med www.POPGOM.dk.

Brugere kan få adgang til deres oplysninger og i givet fald få dem rettet eller slettet. Brugere kan ligeledes uden omkostninger modsætte sig, at oplysningerne indsamles og behandles af virksomheden TYREDATING. For at udnytte denne ret til at modsætte sig brug, få rettet eller korrigeret oplysninger skal brugeren henvende sig skriftligt til virksomheden TYREDATING, 31 rue de Cuire, 69004 Lyon, Frankrig eller eller pr. e-mail til følgende adresse: info@daekshop-popgom.dk

Hvilket password skal jeg oplyse?
Ved din første bestilling på www.POPGOM.dk foreslår vi dig at oprette en konto med dine personlige oplysninger (navn, e-mail, leveringsadresse ...). Adgangen til kontoen er sikret af et password, som du selv vælger.
Du vil også kunne bruge kontoen til dine fremtidige bestillinger hos os. Hvis du har glemt dit password, skal du bare bede os om at sende det til dig pr. e-mail. Det gør du på samme side, som du indtaster passwordet på.

 

Hvordan udvælger POPGOM sine monteringspartnere?
+INFO
Efter hvilken metode rekrutterer www.POPGOM.dk sine monteringscentre? Jeg er dækspecialist og jeg ønsker at blive partner med www.POPGOM.dk. Hvordan gør jeg?

Hvordan udvælger POPGOM sine monteringspartnere?

Efter hvilken metode rekrutterer www.POPGOM.dk monteringscentre?
www.POPGOM.dk udvælger sine monteringscentre i forhold til, hvor kvalificerede de er til at tilbyde kvalitetsservice. Eftersom montering af dæk er blevet en stadig mere specialiseret opgave (montering af run flat-dæk, elektroniske ventiler, montering af store dimensioner …), har www.POPGOM.dk valgt udelukkende at samarbejde med dækspecialister. Derfor finder du ingen små bilværksteder på hjemmesiden, som ikke er specialiserede i dækmontering.

Jeg er dækspecialist og jeg ønsker at blive partner med www.POPGOM.dk Hvordan gør jeg?
For at blive partner med www.POPGOM.dk og komme med på listen over monteringscentre skal du gå ind på www.POPGOM.dk og udfylde et spørgeskema. Vi gennemgår din anmodning, og hvis du opfylder de kriterier for kvalitetsservice og professionalisme, som vi søger, kontakter vi dig for at tilbyde en aftale om serviceydelser.


Returret:

Du har mulighed for at returnere dækkene til os i original stand inden for 7 dage efter modtagelsen.

Annullering af bestilling

Du har ret til at returnere dækket, hvis det ikke er monteret inden for 14 dage efter modtagelse.